wtorek, 6 sierpnia 2013

Zdobycze podczas LGP Wisła 2013

Dzisiaj dodam autografy zdobyte w Wiśle podczas Letniego Grand Prix.

                                                      Richard Freitag

                                                     
           
                                                              Klemens Murańka
                                                             Andrzej Zapotoczny
                                                       

Karl Gaiger
                                                                        Maciej Kot
                                                                      Daiki Ito
                                                                  Piotr Żyła


 


11 komentarzy:

  1. zazdroszcze, też miałem tam być no ale jakoś się nie udało, może w zime ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie Ci gratuluję wszystkich autografów!! :)
    Byłeś tak dobrze przygotowany, czy skoczkowie mieli już wcześniej przygotowane karty z autografami? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i zazdroszczę Murańki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Heh, byłeś i nic nie powiedziałeś wcześniej?
    Też byłam ;D Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No byłem byłem atmosfera super autografy pozbierane zdjęcia porobione nic tylko czekać na styczeń

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję :) ja w styczniu się wybieram :) a mam takie pytanko (w sumie podobne do wcześniejszego) czy skoczkowie mieli karty? Jak je zdobyć? czy mieli już gotowe z podpisami? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń